Felåt

publicerat i Allmänt;
Förlåt för att jag är en dålig bloggerska.
Eller nej, detta har vi ju pratat om innan.
Jag skriver när jag vill och när jag har tid. Ni läser om ni vill och om ni har tid.

Jag är ikväll hemma hos mamma, ris & kyckling serverades till middag. Innan dess följde jag med mormor & morfar hem efter jobbet där vi fikade på semlor. Mandelmassan får tummen ner och det andra tummen upp.
Jag hade sett fram emot en fet sovmorgon imorgon. Och där fick ju jag så det skrek om att. Åtta till fem istället för ett till fem, men jag klagar inte. FÖRUTOM att det därmed innebär att jag sitter på en, förhoppningsvis, varm buss påväg till Mönsterås imorgon klockan sjugo över sex, med mor vid min ena sida. Hon börjar nämligen vid sju i Mönsterås imorgon. Hur ska jag komma upp innan sex när jag alltid annars lämnar sängen 07.35? Bra fråga, svaret får jag imorgonbitti.

Borsta mina gaddarna-hänga min tvätt-lägga mig i min säng-på mitt rum-med min dator.
Kvällsschemat ser ut som sådant... ungefär

Jaha, bara för det får ni en bild på min lilla morsa & en på min viga katt


MYYYYYS MESSSIGIRL!



Kommentera inlägget här :