Utvalda godbitar

publicerat i Allmänt;
Fann min finfina servis i min kista när jag letade igenom vad som befann sig inuti, fyra hela kopp/fat-set fann jag. Dessa fick alltså agera framför kameran idag med ett urval av det som donades igår. Ni kanske skulle vilja ha recept? Ingenting var faktiskt så speciellt svår att göra...faktiskt. Bilder på när detta tillverkades kan komma att visas en annan dag...bara så att ni vet.

Saffransbiscotti.

Saltlakritskola doppad i choklad med strött flingsalt.

Snickerskaka... En NYTTIGARE variant (mörka flingor och hälften mörk sirap)...
Jag sa aldrig att den var nyttig, huh??

Rocky-roads, en massa godis i ett. Bara ett ord, MUMMA!

Chokladdoppad tryffel smaksatt med röd chili, toppat med vit choklad/tutti-frutti kulor.

Sist men absolut inte minst, gittebugg.. Vad det nu kan tänkas vara... Hahaha...

Här är det dessutom städat...
Någon som bjuder in sig själv till mig?
hehehe....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

fina bilder men gumman.. det heter JITTERBUGG ;)

Kommentera inlägget här :