kettlebell*

publicerat i Allmänt;

Passet var GRYMT....jobbigt. Eller okej, inte grymt, men riktigt jobbigt.
Jag som bara trodde att det var armarna som tränades var visst HELT ute och cyklade, träning av hela kroppen blidde det, HOPPAS JAG FÅR GRYM TRÄNINGSVÄRK IMORGON!!

Just nu halvsitter jag i sängen i mormor och morfars gästrum med en elektrisk värmekudde tryckt mot magen. Inte mot träningsvärken, de som nu kunde tänkas tro det, utan för att jag fått kramp som jag får ibland (rätt ofta!) när jag inte äter regelbundet. Och det är så jäkla jobbigt, rent ut sagt. Inte hundan ska man gå runt och vara rädd över hur mycket, när och vart man ska och kan äta. Hur som..på tal om att äta. Jonna och jag åkte hit efter passet och blev bjudna på middag, hel kycling i lergryta med ris, sky och en massa annat gottigottgott. Hollywood är avklarat och ovunnet för min del. Grattis mormor till första platsen och morfar till sista (det är slutresultatet som ränas morfar, i'm sorry ;)..)

Nu har jag en massa saker att ta igen på datorn, masterchef, biggest loser och värsta pojkvänsakademin.

Puss och godnatt på er!

Kommentera inlägget här :