december already.

publicerat i Allmänt;
Misslyckades förvisso i mitt försök att komma upp riktigt tidigt imorse för att ta ett pass på gym-et, och sedan kolla första avsnittet på julkalendern, tänka sig att det redan är december igen. Helt otroligt galet!
Fick iallafall lite skön "sovmorgon" på så sätt och var på plats på jobbet strax innan vi slog upp portarna vid nio. Dagen gick relativt fort med lite dammsugning hemma på lunchen. Efter klockan sex har jag även hunnit med att, med hjälp av pappa och mormor & morfars bil (tack!), att förflytta min dopkista från pappas vind upp till min lägenhet. Väl här hemma spikade vi upp mina tre nya canvastavlor (fick bli från IKEA, fastän att det kanske inte var exakt de jag egentligen ville ha!). NU ikväll har jag även hunnit med matlagning (färdiga fyllda pastaknyten med grönsaker och svamp.), disken och all rentvätt. Tack gode gud för sådana här dagar!

Nu blir det juliskalendris, byyyyyeee!!

Kommentera inlägget här :