Bingo... Eller inte

publicerat i Allmänt;

Inte en gång fick jag skrika "BIIIIINGO!!!!" för fulla muggar. Jonna däremot, hon vann en hel hundring. På sju lotter vart det en ynka vinst på hundra kronor, ja ja ja, man får va gla' för di lille.. Uppersittarkväll hos mami &co alltså, kall planka och säkert två tre kilometer godis, nä ok, bara kilo,inget meter. Nu är jag nerkurad i en soffa i tvrummet med hopp om att vakna utav några av de tok alarm som står ställda tills imorgon, tre mobiler har jag knåpat ihop. Klockan fem över halv åtta imorgonbitti bakar jag bröd på jobbbet. GOD JUL på er allesammans, ung som gammal, stor som liten, vän som främling, julfirande som jehovas... Och fortsättningsvis. Hoppas ni får en världsbäst helg, för det siktar jag på att ha. Godnatt

Kommentera inlägget här :