15.48

publicerat i Allmänt;
Kikade gårdagens julkalender imorse när vi kom hem 05.00 och somnade sedan. När jag vaknade var det fortfarande mörkt ute och ljusstakar lös i fönstrena utanför mitt, blev galen på tanken att jag säkerligen bara hade sovit nån timma eller två. Blev ännu mer galen då jag gick ut i köket och slängde en blick på klockan, 15.48 (!!!!!) Hur i hele världen kan någon ens sova så länge?? Jag måste ha varit i behov utav sömntimmar förstår jag, inte lustigt kanske med tanke på hur lite jag annars faktiskt sover. Åt frukost/lunch/middag i ett nafs och strax efter det vart det dags för veckans zumba-träning. Efter det kände jag mig lite mer mänsklig igen. Var förbi underbara mormor och morfar efter det, skönt att ha dem hemma igen.:)

Slängde på mig pappas gamla tröja över träningspaltorna och vandrade iväg till solhem. (Jacka över, GIVETVIS!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av morfar:

gulligt foto

Kommentera inlägget här :